Weerwolven34
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Lunch verhaal, of zal ik een echte maken? xD

Ga naar beneden

Lunch verhaal, of zal ik een echte maken? xD Empty Lunch verhaal, of zal ik een echte maken? xD

Bericht  solarpleure di aug 21, 2012 9:41 pm

Ik vind weerwolven stom. Ze gaan gewoon in dat hol zitten en plegen dan diep beraad. En ik hoor dan wie ze willen lunchen en dan zet ik in m’n hoofd een spelletje op. De weerwolven die ik als pionnen aanstuur, die ik als marionet poppen de moorden laat uitvoeren. De verschrikking die zelfs weerwolven niet in zich hebben laat ik tot uiting komen. Ik heb de uitvoer in de hand, maar niet de beslissing over de persoon die ze willen vermoorden. Vandaag was voor mij uitermate vervelend. Ik moest ze hun eigen welp dood laten maken o.O En, naja, ik was wel benieuwt hoe dat die welp in de praktijk tot uiting werd gebracht. Het is de tweede keer in de geschiedenis van Wakkerdam dat de welp in deze hoedanigheid meespeelt, het is tevens de tweede keer in de geschiedenis van Wakkerdam dat Depende deze welp is. Het is daarnaast ook de tweede keer in de geschiedenis van Wakkerdam dat Depende, de killerwelp in deze hoedanigheid wordt opgegeten. En above all…Het is de tweede keer dat deze welp op de tweede dag lunch is. Het moraal van dit verhaal? 2 is een erg negatief cijfer voor Depende :j

solarpleure
Admin

Aantal berichten : 17
Registratiedatum : 18-08-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum